Ласкаво просимо до нашого сайту
Дизельні двигуни

Економні та високопродуктивні двигуни, встановлені в усі версії Renault Master

dCi 125
Система подачі пального – Сommon rail з безпосереднім впорскуванням, з турбонаддуванням. Максимальна потужність 125 к. с. при 3500 обертах за хвилину, а максимальний обертальний момент – 310 Н*м при 1500 обертах за хвилину. Тип приводу – передній.
ENERGY dCi 150
ENERGY dCi 150
Система подачі пального – Сommon rail з безпосереднім впорскуванням, з турбонаддуванням. Максимальна потужність двигуна 150 к. с. при 3 500 обертах за хвилину, максимальний обертальний момент 350 Н*м при 1500 обертах за хвилину. Тип приводу – задній.
ENERGY dCi 165
ENERGY dCi 165
Система подачі пального – Сommon rail з безпосереднім впорскуванням, з турбонаддуванням Twin Trubo. Максимальна потужність 165 к. с. при 3 500 обертах за хвилину, максимальний обертальний момент 360 Н*м при 1500 обертах за хвилину. Тип приводу – задній. Присутня система Stop & Start, що дозволяє економити пальне та зменшити викиди вуглекислого газу.

Витрати пального Renault Master*

МІСЬКИЙ ЦИКЛ

Від 9,1 л /100 км дизельного пального

ЗМІШАНИЙ ЦИКЛ

Від 8 л/100 км дизельного пального

ЗАМІСЬКИЙ ЦИКЛ

Від 7,3 л/100 км дизельного пального

* в залежності від типу двигуна і версії

Трансмісії Renault Master

Пропонуємо два рішення – передньоприводна та задньоприводна версія автомобіля Renault Master. У кожного є свої переваги та особливості.

Renault Master з переднім приводом

Завдяки надзвичайно низькому порогу завантаження передньопривідна версія нового MASTER найкраще підходить для використання корисного вантажного об'єму та автомобільних перевезень.

  • Легкість завантаження завдяки одному з найнижчих порогів у сегменті.
  • Більший об'єм завантаження завдяки збільшеній корисній висоті та дуже низькому порогу.
  • Повна вага автомобіля (GVW) сягає 3,5 т (посвідчення класу B).
  • Краще враження від поїздки.
  • Нижчий рівень споживання пального, як на дорозі, так і на довгих дистанціях.
  • Три ще компактніші варіанти довжини: L1, L2, L3 та корисний об’єм до 14,8 м³.

Renault Master з заднім приводом

Завдяки покращеній здатності завантаження, буксирування, а також позашляховим можливостям задньоприводна версія абсолютно нового MASTER – це ваш ідеальний помічник для перевезення великих вантажів на

  • Більше максимальне навантаження на задню вісь.
  • Більш сумісні додаткові адаптації.
  • Версії L3 та L4: корисна довжина більша, ніж 4 м, з об’ємом до 17 м³.
  • Здатність буксирування додатково до 500 кг. 
  • Повна вага автомобіля (GVW) - 4,5 т. 

Переваги тяги та зчеплення:

  • Більша тяга з великим вантажем, під гору та на пухкому ґрунті для зменшення ризику застрявання.
  • Більший дорожній просвіт
  • Опційний механізм блокування диференціалу.
  • Подвійні колеса для кращого зчеплення та навантаження на задню вісь.
Технології, які полегшують життя

Складні маршрути – не проблема разом з Renault Master

Технологія Extended Grip
Технологія Extended Grip
Це система входить до стандартної комплектації автомобіля та забезпечує максимально якісне зчеплення з дорогою для більш надійної та швидкої їзди.
Механізм блокування диференціалу
Механізм блокування диференціалу
Доступний для Renault Master із заднім приводом. Автоматично спрацьовує на швидкості менше ніж 30 кілометрів, якщо колесо починає ковзати, покращуючи тягу. Особливо корисно для виходу зі складних ситуацій на низьких швидкостях в болотистій місцевості!.
Система допомоги при старті на підйом
Система допомоги при старті на підйом
Навіть з повним навантаженням відтепер старт на підйом можна здійснити легко. Гальма автоматично утримуються декілька секунд, що дає змогу без труднощів зрушити з місця. Ця система є стандартним обладнанням допомоги водієві Renault Master.